Engedd, hogy megismerjenek

Képzeld el, hogy fogorvosi segítégre van szükséged. Egy hatalmas épület előtt állsz, két ajtón léphetsz be, melyeken ez olvasható: fogászat. Úgy gondolod, mielőtt döntesz, bekukucskálsz mindkét helyre.

Az első ajtón belépve egy átlagos terem tárul eléd, a függöny félig elhúzva, a székek zsúfolva sorban egymás mellett sorakoznak. Felmerül benned a kérdés, vajon jó helyen jársz? Közelebb lépsz a szemközti falhoz és olvasni kezded a kiragasztott fehér papírlap tartalmát, amin az árak és az orvos neve látható. Keresed a telefonszámot, hogy érdeklődhess a nyitvatartásról, a bejelentkezésről, de nem látod, mert azt egy eldugott, sötét sarokba akasztották.
Mivel kérdéseid megválaszolatlanul maradtak, és nem is tudod őket feltenni, csalódottan távozol.

A másik terembe belépve egy világos térbe érkezel. Recepciós itt sincs, de a helyén több tábla jelzi a kezelések pontos árát, információt találsz a bejelentkezés módjáról, tippeket és orvosi tanulmányokat olvasgathatsz várakozás közben. Felhívják figyelmedet a fájdalommentes kezelésekre, és megtalálod a rendelőben dolgozó orvos mosolygós fényképét ami a rendelő megnyitásakor készült.
A székek, a fal színe harmonikus és szépen berendezett, azt sugallja, ne keress tovább! Jó helyen vagy!

Lehet, hogy bár neked nem úgy tűnt, de az első rendelőben is egy szimpatikus, szakmájában kiemelkedő, fájdalommentesen dolgozó profi szakember dolgozik. Mivel ez ott, abban a pillanatban amikor beléptél az ajtón, nem derült ki, valószínűleg nem őt választod majd.

A vállalkozásod váróterme egy jól megtervezett weboldal, ahol bizalmat keltesz, tájékoztatsz, és válaszokat adsz már azelőtt, hogy ügyfeleiddel először találkoztatok volna.

További cikkek a témában: